1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

 

Για την δείτε τις παραγγελίες πηγαίνετε από το μενού ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ και κάνετε κλικ στο Προβολή παραγγελιών.

 

Στη συνέχεια εμφανίζεται η σελίδα με τις παραγγελίες και οι πληροφορίες που μπορείτε να δείτε είναι οι εξής:

1. Εικονίδιο ένδειξης αν ο πελάτης είναι εγγεγραμμένος (πράσινο) ή όχι (γκρι) .
2. Εικονίδιο ένδειξης παραστατικού αν ο πελάτης έχει επιλέξει έκδοση τιμολογίου (πράσινο) ή απόδειξης (μπλε) .
3. Εμφανίζεται ο αριθμός παραγγελιών του πελάτη.

 


Διαχείριση Παραγγελίας

Για την διαχείριση μιας παραγγελίας κάνετε κλικ στο εικονίδιο του παραστατικού που εμφανίζεται στην παραπάνω εικόνα.

 

 

Στη συνέχεια εμφανίζεται το περιεχόμενο της παραγγελίας και υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:

Κατάσταση Παραγγελίας

Μπορείτε να αλλάξετε ΜΟΝΟ την κατάσταση της παραγγελίας ανάλογα με το στάδιο στο οποίο είναι η παραγγελία (π.χ. Επεξεργασία, Πληρωμένη κ.τ.λ.) κάνοντας τις εξής ενέργειες:

1. Επιλέγετε την Κατάσταση Παραγγελίας.
2. Κάνετε κλικ στο ΟΚ.

 

Ημερομηνία Αποστολής

Μπορείτε να ορίσετε την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας κάνοντας τις εξής ενέργειες:

1. Κάνετε κλικ στο ημερολόγιο και επιλέγετετην ημερομηνία που στείλατε την παραγγελία.
2. Κάνετε κλικ στο ΟΚ.

 

Σχόλια Διαχείρισης

Μπορείτε επίσης να γράψετε σχόλια για την παραγγελία. Για να το πετύχετε αυτό κάνετε τις εξής ενέργειες:

1. Πληκτρολογείτε τα σχόλια στο πλαίσιο που υπάρχει κάτω από το Σχόλια Διαχείρισης.
2. Κάνετε κλικ στο ΟΚ.

Σημείωση: Τα σχόλια αυτά ΔΕΝ τα βλέπει ο πελάτης.

 

 

Ενημέρωση πελάτη με email

Υπάρχει και η δυνατότητα να στείλετε email στον πελάτη μέσα από τη διαχείριση παραγγελίας, ακολουθώντας τις εξής ενέργειες:

1. Πληκτρολογείτε τα σχόλιά σας στο πλαίσιο που υπάρχει κάτω από το Σχόλια προς τον Πελάτη.
2. Κάνετε κλικ στο κουτάκι που υπάρχει δίπλα από το Αποστολή Εmail.
3. Κάνετε κλικ στο ΟΚ.

 

Εκτύπωση Παραγγελίας

Τέλος , εάν θέλετε να εκτυπώσετε αντίγραφο της παραγγελίας, κάνετε κλικ στο Εκτύπωση Παραγγελίας.

 

Πληροφορίες Παραγγελιών ΕΚΔΟΣΗΣ PRO

Στην Έκδοση PRO εμφανίζονται δύο επιπλέον πληροφορίες.


1. Ιστορικό Επεξεργασίας: Ακουμπώντας τον δείκτη του ποντικιού, εμφανίζει την ημερομηνία και την ώρα που κάποιος διαχειριστής έχει επεξεργαστεί την παραγγελία.

 


2. Ανάλυση Δραστηριότητας: Ακουμπώντας τον δείκτη του ποντικιού, εμφανίζεται η δραστηριότητα του πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέχρι να ολοκληρώσει την παραγγελία (αριθμός επισκέψεων, συνολικός χρόνος επίσκεψης ).

<<Επιστροφή