ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ REMARKETING
r3. ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ
Με αυτήν τη λειτουργία οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν να συγκεντρώνουν πόντους με κάθε αγορά τους και αντίστοιχα να επιβραβεύονται με εξαργύρωση αυτών των πόντων σε μελλοντικές αγορές τους.
Συγκέντρωση πόντων
Οι πόντοι καταχωρούνται στο συνολικό ποσό της παραγγελίας (όχι σε κάθε προϊόν ξεχωριστά) και μόλις η παραγγελία γίνει ολοκληρωμένη. Παράλληλα ο
διαχειριστής μπορεί να επιβραβεύσει χειροκίνητα κάποιον πελάτη με πόντους.
Επίσης μπορούν να προστεθούν και αυτοματοποιημένες επιβραβεύσεις π.χ.
εγγραφή νέου πελάτη 100 πόντοι, εγγραφή στο newsletter 50 πόντοι, παραγγελία άνω κάποιου ποσού 50 πόντοι κτλ.
Οι αυτοματοποιήσεις έχουν πρόσθετο κόστος και υλοποιούνται κατόπιν συμφωνίας.
Απαραίτηση προϋπόθεση για τη συγκέντρωση πόντων είναι η εγγραφή ως μέλος.
Για παραγγελίες χωρίς εγγραφή (επισκέπτης) δεν συγκεντρώνονται πόντοι, ούτε εξαργυρώνονται.
Εξαργύρωση πόντων
Ο πελάτης ανάλογα με τους πόντους που έχει συγκεντρώσει, βλέπει το ποσό που
αντιστοιχεί μέσα στο καλάθι αγορών και μπορεί να εξαργυρώσει όποιο ποσό θέλει.
Το ποσό αυτό θα εμφανίζεται σαν έκπτωση στο συνολικό ποσό της παραγγελίας.
Η εξαργύρωση πόντων λειτουργεί ανεξάρτητα από τα εκπτωτικά κουπόνια. Αυτό σημαίνει ότι σε μία αγορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων.
Για να διαχειριστείτε τους πόντους κάνετε τα εξής βήματα:
Βήμα 1
Στη διαχείριση από το μενού ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ κάνετε κλικ το Διαχείριση Πόντων.
Βήμα 2
Στην συνέχεια εμφανίζεται η σελίδα διαχείρισης. Εκεί μπορείτε να ορίσετε την αναλογία πόντων σε ευρώ και το πόσοι πόντοι αντιστοιχούν σε πόσα ευρώ κατά την εξαργύρωση.
1. Για να μπορεί να είναι
σε λειτουργία αυτή η δυνατότητα πρέπει πρώτα να επιλέξετε "Εμφάνιση
συστήματος πόντων" σε "Ναι".
2. Στην ενότητα "1. Αναλογία πόντων σε €" βάζετε την
αναλογία πόντων σε ευρώ. Παράδειγμα: "Για
κάθε 10€ αγορών επιβραβεύετε τον πελάτη με 100 πόντους".
3. Στην ενότητα "2. Εξαργύρωση πόντων" ορίζετε την εξαργύρωση
πόντων δηλαδή πόσοι πόντοι αντιστοιχούν σε πόσα ευρώ κατά την εξαργύρωση.
Παράδειγμα "1000 πόντοι αντιστοιχούν σε 1€".
Οπότε αν ένας πελάτης κάνει αγορές αξίας 100€ θα κερδίσει 1000 πόντους για μελλοντική εξαργύρωση.
Σημείωση: Οι πόντοι δεν μετράνε αθροιστικά σε όλες τις αγορές. Η ελάχιστη
αγορά πρέπει να είναι από 10€ και άνω για να επιβραβευτούν οι πόντοι
στο συγκεκριμένο παράδειγμα. Αν η αγορά είναι 9€ δεν θα επιβραβευτεί
με πόντους.
Φυσικά την αναλογία μπορείτε να την αλλάξετε κατά την δικιά σας επιθυμία. Το ίδιο ποσό επιβράβευσης μπορεί να αποδοθεί και με άλλους αριθμούς.
Παραδείγματα:
Στην ενότητα "3. Επιβράβευση πόντων" μπορείτε να ορίσετε
την επιβράβευση πόντων κατά:
1. Την εγγραφή
2. Τον σχολιασμό προϊόντων.
Στην ενότητα "4. Πώς κερδίζω πόντους" υπάρχει ένας κειμενογράφος
ο οποίος έχει οδηγίες για τους πελάτες όσο αφορά την απόδοση των πόντων στον
οποίο μπορείτε να εξηγήσετε στους επισκέπτες τι πόντους μπορούν να κερδίσουν
αναλόγως με την κάθε ενέργειά τους.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Στην σελίδα του προϊόντος βλέπετε τους πόντους επιβράβευσης
κατά την αγορά του.
Κάνετε κλικ στο Προσθήκη στο καλάθι.
Και Ολοκλήρωση Παραγγελίας για να πάτε στο επόμενο βήμα.
ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ - ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΟΝΤΩΝ
1. Στο καλάθι αγορών εμφανίζονται οι πόντοι με τους
οποίους θα επιβραβεύσετε τον πελάτη με αυτήν την αγορά.
2. Δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να κάνει εξαργύρωση των πόντων που έχει
ήδη.
Μόλις κλικάρει στο Εξαργύρωση αφαιρεί το ποσό από το σύνολο.
Σημείωση: Εμφανίζεται αυτόματα προσυμπληρωμένο το μέγιστο ποσό που μπορεί να εξαργυρωθεί, παρέχεται όμως και η δυνατότητα επιλογής μικρότερου ποσού. Μόλις κάνετε κλικ στην εξαργύρωση, το ποσό που επιλέξατε θα αφαιρεθεί από το καλάθι.
Θα σας παρουσιαστεί κατά αυτόν τον τρόπο.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχουμε 3€ εξαργύρωση πόντων οπότε 15,00€
- 3,00€ = 12,00€ σύνολο.
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΟΝΤΩΝ
Βήμα 1
Σε κάθε παραγγελία αναγράφονται οι πόντοι επιβράβευσης. Η επιβράβευση γίνεται ΜΟΝΟ όταν παραγγελία αλλάξει σε Ολοκληρωμένη.
Στη διαχείριση από το μενού ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
κάνετε κλικ στην Προβολή παραγγελιών.
Θα μεταβείτε στην σελίδα όπου βλέπετε όλες τις παραγγελίες των πελατών.
Κάνετε κλικ στο μπλε εικονίδιο Παραστατικό για να επεξεργαστείτε την
παραγγελία που θέλετε.
Βήμα 2
1. Αφού αλλάξετε την κατάσταση της παραγγελίας σε "Ολοκληρωμένη"
κάνετε κλικ στο ΟΚ.
2. Το σύνολο των πόντων που επιβραβεύεται ο πελάτης με την συγκεκριμένη αγορά.
3. Σε περίπτωση που ο πελάτη είχε ήδη προηγούμενους πόντους και έκανε εξαργύρωση.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΝΤΩΝ
Μπορείτε να δείτε τους πόντους από κάθε πελάτη πηγαίνοντας από το κεντρικό μενού ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ κάνετε κλικ στο Προβολή πόντων.
Θα μεταβείτε στην σελίδα που αναγράφονται όλοι οι πόντοι
για όλους τους πελάτες.
Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο της επεξεργασίας θα μπείτε στον πελάτη
και θα δείτε επιπλέον λεπτομέρειες.
Επιπλέον μπορείτε να επεξεγραστείτε τους πόντους των πελατών.
Αυτό μπορεί να γίνει στο πεδίο Σύνολο πόντων.
Από κάτω υπάρχει το πεδίο Περιγραφή πόντων στο οποίο μπορείτε να αναφέρετε
τον λόγο της αλλαγής των πόντων. Για παράδειγμα αν πρόκειται για επιβράβευση
ή αλλαγή λόγω λάθους κτλ
Και κάνετε κλικ στο "Αποθήκευση".
*Τα παραδείγματα μπορεί να διαφέρουν από την πραγματικότητα ανάλογα με τις τιμές που έχουν καταχωρηθεί.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Για να κάνετε εγγραφή χρήστη και να σας αποδοθούν οι αντίστοιχοι πόντοι πρέπει
να κάνετε κλικ στην αρχική σελίδα στην επιλογή Εγγραφή.
*Για κάθε ιστοσελίδα μπορεί να διαφέρει ο σχεδιασμός, τα χρώματα κτλ.
Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και αυτόματα θα μεταβείτε στην κεντρική
σελίδα του λογαριασμού σας.
Εκεί μπορείτε να δείτε το μενού διαχείρισης του λογαριασμού σας, να αλλάξετε
τα στοιχεία σας, κ.α.
Επιπλέον μπορείτε να δείτε και τρέχον υπόλοιπο των πόντων σας κάνοντας κλικ
στο "Οι πόντοι μου".
Μεταβαίνετε στην σελίδα που αναγράφει τους πόντους σας.
Εάν έχουν ολοκληρωθεί αγορές ή και τροποποιήσεις στους πόντους εμφανίζεται
και στον λογαριασμό του πελάτη κατά τον παραπάνω τρόπο.
Στη συνέχεια ο πελάτης μπορεί να δει την αλλαγή αυτή στο λογαριασμό του. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα μάς δείχνει τους 900 και 110 πόντους που έχετε αποδώσει στον πελάτη.